Spokojnosť zamestnancov má pozitívny vplyv na hospodárenie spoločnosti. Vedeckí pracovnici zaoberajúci sa otázkami správania sa to potvrdili početnými výskumami: Keď cítime, že sa s nami zaobchádza dobre, opätujeme to rovnakým spôsobom.
Spokojní zamestnanci majú pozitívny vplyv na zákazníka. Je veľkou výzvou pre podniky zabezpečiť a podporovať pozitívnu náladu ich zamestnancov.
Keďže zamestnanci sú v každodennej vzájomnej interakcii so zákazníkmi, majú významný vplyv na kvalitu vnímania a emócie zákazníkov.
Vplyv spokojnosti zamestnancov k zákazníkovi je zhrnutý v nasledujúcich bodoch:
Spokojnosť zamestnancov má vplyv nielen pre zákazníkov, ale tiež zaisťuje kvalitu a motiváciu k práci vo vnútri kolektívu.
My Personalia 24, poznáme danú problematiku a príležitosti vyplývajúce z témy spokojných zamestnancov.
Predstavujeme Vám vysoko motivovaných hrdinov pre Váš podnik!